HUOLTOPROSESSI

 

MILLAISTA HUOLTOA LAITTEESI TARVITSEE


Sanoiko kodinkoneesi yllättäen ”sopimuksensa irti”? Kaipaako laitteesi ikää pidentävää huolenpitoa. Vai tarvitseeko merkkilaitteesi ammattimaista takuuhuoltoa? Tutustu huoltoihimme ja kerro, kuinka voimme olla apunasi – pian. 

 
 
 

Huolto

Kun laite on rikki, eikä takuu ole enää voimassakannattaa se toimittaa huoltoomme arvioitavaksi. Annamme aina hinta-arvion laitteen korjauksesta etukäteen. Tarkastuksen jälkeen voit päättää huolletaanko laite. Tarkastuksesta veloitamme tarkastusmaksun. Mikäli päätät huoltaa laitteen, ei tarkastusmaksua kuitenkaan veloiteta. 

Kun kodinkone on kulunut käytössä, mutta toimii vieläsuosittelemme ylläpitävää huoltoa. Laite tarkastetaan, puhdistetaan ja rasvataan. Anna lempilaitteellesi lisää aikaa palvella sinua  – Aiden ammattilaisten huolenpidolla. Säästät samalla rahaa ja luontoa. Ylläpitävästä huollosta emme veloita tarkastusmaksua. Tee mitä huollamme -sivulla kysely ja selvitä kuinka toimia oman laitteen kohdalla!

Takuuhuolto

Olemme useiden tunnettujen kodinkonemerkkien valtuutettu merkkihuolto. Huoltohenkilöstömme koostuu kokeneista ammattilaisista, jotka huoltavat laitteesi priimakuntoon laadulla ja sovitussa aikataulussa. Takuuhuollamme useita kodinkonemerkkejä, kuten Ariete, Bamix, Braun, DeLonghi, Dolce Gusto, Kenwood ja Oral-B. Tee mitä huollamme -sivulla kysely ja selvitä kuinka toimia oman laitteen kohdalla!

Näin Aide-huoltopolkusi etenee

Valitse Takuuhuolto tai Huolto, joka tarkoittaa takuun ulkopuolella olevaa huoltoa. Tutustu henkilökohtaisesti etenevään huoltopolkuusi. 

korjauksen tarpeen arviointi logo

1

Valitse huollon tai korjauksen tarve

Ylläpitävä huolto: Ylläpitävästä huollosta emme veloita tarkastusmaksua.

Korjaushuolto:  Saat aina ensin hinta-arvion laitteen korjauksesta. Tarkastuksen jälkeen voit päättää huolletaanko laite.

Tarkastuksesta veloitamme tarkastusmaksun 14.90 € (espressokoneet 39 €). Mikäli päätät huoltaa laitteen, ei tarkastusmaksua kuitenkaan veloiteta. 

Jos et halua huollattaa, saat laitteen takaisin tai voit jättää laitteen meille. Aide kierrättää ilmaiseksi.

Takuuhuolto: Huolla takuunalainen laitteesi taas priimakuntoon

2

Valitse toimitustapa

Vaihtoehtoina on laitteen tuominen/noutaminen itse tai postitus. Laitteen lähettäminen meille on aina ilmaista. Saat meiltä vahvistusviestin mukana ennaltamaksetun Postin lähetystunnuksen. 

3

Täytä ja lähetä huoltolomake

Saat tämän jälkeen vahvistusviestin huollosta ja ohjeen toimitusta varten. Jos valitset postin, saat vahvistusviestissä myös selkeät pakkausohjeet. Erillisenä viestinä saat huollon seurantaa varten kirjautumistunnukset verkkosivulle.

4

Huoltoprosessin aikana saat viestin, kun:

  • Laite on saapunut Aidelle sekä hinta-arvion
  • Laite on otettu työn alle

5

Saat viestin, kun huolto tai korjaustyö on valmis

sekä tiedon toimitustavasta. Jos valitsit toimitustavaksi postin, saat seurantakoodin.

Miten toimia juuri sinun laitteesi kohdalla? Tee mitä huollamme -sivulla kysely, ja saat ohjeet kuinka toimia.

Aide apunasi